Olen havaitsevinani pientä messuhuumaa... ilmassa on jännitystä. Treenejä vedetään hevosten kanssa ja kuulemani mukaan myös ilman hevosia. Ilmeisesti nuo ihmiset juoksevat abc:llä keskilattialla kuvioita läpi, en  ymmärrä muuten mitä ne siellä suunnittelee ja harjoittelee ilman meikäläisiä.

Minä kyllä ohjelmani osaan. Tiedän mitä missäkin kohtaa tapahtuu ja rakastan ennakoimista (omistajani ei jostain syystä siitä tykkää...) Nyt pitkäperjantain jälkeen ohjelma tulee korvistanikin ulos..! Ärsyttää vaan ne typerät pysähdykset ja muut hidastukset siinä ohjelmassa! Miksi ei voida aloittaa laukalla, mennä kuviot laukalla ja päättää ohjelma laukalla? Nyt näistä toteutuu vain yksi, eli ohjelman päättäminen laukalla! No okei, on siellä keskiosassakin vähän laukkaa.

Ja kuvitteleeko ne, että minä olen joku viisivuotias nuorukainen, joka pystyy tulemaan myllystä ulos laukalla ja tekemään 90 asteen kulman ja vielä laukkaamaan suoraan sen jälkeen ja kaiken kukkuraksi tekemään sliding stopin lopputervehdykseen? No totta kai pystyn! Ei siihen tarvitse olla viisivuotiaan nivelet. 19-vuotiaan nivelet toimii vielä sen verran, että uskon onnistuvani siinä. Ja siksi toisekseen, jos en onnistu, pahinta mitä tapahtuu, on se, että törmään Juppi-Hippiin. Kyllä JH minun painoni kestää ottaa vastaan! Ja niin sovittiinkin, että kaveria jeesataan, jos tilanne tulee! Olen luottavaisella mielellä. Ainoastaan esteiden puuttumisesta olen harmissani. Aina MINUN pitää esittää kouluratsua..!

Onpa tässä jouduttu rustailemaan itsestä pientä esittelyäkin. On kaivettu totuudet kaapeista. Ilomielin kerron kuuluisasta isästäni, joka oli sentään RAVIKUNINGAS! Mutta olenko muistanut mainita, että sekä emäni Touhu että emänemäni Eli-Ajatus ovat kummatkin kovan luokan tammoja? Kummatkin on nimittäin kantakirjattu ensimmäisellä palkinnolla työhevoskantakirjaan!  Kauas ei omena puusta pudonnut, vai mitä... ;)

pääsiäisterveisin

Trasselinne