Olinpa otettu, kun kunniakseni järjestettiin oikein juhlapäivä! Täytin siis eilen 21 vuotta. En ole koskaan niin hienoa kakkua saanut syödäkseni, kuin eilen sain! Kaksijalkaisten silmät kostuivat, mutta meikäläinenhän ei lähe noihin juttuihin.. minähän se olen tunnettu siitä, että en fiiliksiäni näytä! Kröhm, mikä hitto tohon silmään nyt meni, joku roska, hitto vieköön..

Trasselin%20kakku-normal.jpg

Tiina oli tehnyt kakun kotonaan, ja siinä oli greenlinea, kauraa ja upeat (herkulliset) kukkakoristeet pinnalla. Ikinä en ole saanut tarjoiltuna tällaista herkkupalaa! Eli kyllä oli merkillisen upea merkkipäivä! Jonna toimi tarjoilijana ja totuuden nimessä täytyy sanoa, että taisi muutama murunen siinä lennellä hänenkin päälleen, kun vallan innostuin tästä tarjoilusta. Huuli siinä vähän falskasi.

Sain taannoin klinikalta uutisia jännevammastani. Se on mennyt huonommaksi ja vaikuttaa siltä, että jänne nyt vaan haurastuu haurastumistaan eikä sille voi mitään. Eikä sitä pysty hidastamaan. Näin ollen meikäläinen aloitti nyt myös eläkepäivät. En ole asiasta erityisen innoissani, koska olen tottunut ikäni liikkumaan ja touhuamaan. Olisin mielelläni vielä jatkanut samaan malliin. Mutta elämä on välillä tällaista.

Ystäväni Topin tallilta muistivat minua myös upealla patsaalla. Joskin se ei kuulemma ollut syötävää, joten sain vaan katsoa sitä ja se siirtyy kuulemma kunniapaikalle omistajani kotiin. Plakaatissa lukee " Trasseli, Topin talli Kunniahevonen". Siis minä, meikäläinen, meitsi, metsien römppämaha ja karvaläjä, olen tämän tallin Kunniahevonen! Olen hyvin otettu ja toivottavasti olen osannut ja osaan käyttäytyä tuon upean arvioinnin mukaisesti!

patsas-normal.jpg

Kiitos, tämä oli hieno merkkipäivä!

Trasselinne

kakkukestit-normal.jpg